REGIONY | Obce | MÍSTNÍ STRÁNKY | Firmy | Restaurace | Ubytování | ![]() |
Redakce / 29.04.2016, Kuks |
|
První místo a zároveň zvláštní ocenění odborné poroty získal skládaný leták s plánkem barokního areálu. V kategorii map ohodnotila porota první cenou cyklomapu Labské stezky z Hradce Králové do Kuksu a trhací mapu Kuksu s tipy na výlety po Královédvorsku a okolí Jaroměře. Brožury, plánky a letáky pro Kuks vydává obecně prospěšná společnost Revitalizace KUKS o. p. s. Společnost stojí za obnovou areálu někdejších barokních lázní z evropských dotací, provozuje oficiální turistický portál ZKUSKUKS.cz a turistické informační centrum. První ročník soutěže Turist Propag vyhlásila obecně prospěšná společnost Zlatý pruh Polabí o. p. s. společně s Asociací turistických informačních center ČR. Jednalo se o soutěžní přehlídku tištěných turisticko-propagačních materiálů, které se vydávají na podporu cestovního ruchu a informovanosti o regionálním dění. Partnery soutěže byla Asociace turistických informačních center, Středočeský kraj, Výstaviště Lysá nad Labem, Fórum cestovního ruchu a časopis Kam po Česku. Martin Puš, vedoucí projektový manažer Revitalizace KUKS o. p. s., řekl: „Velmi mne těší, že tato soutěž vznikla. Přeji organizátorům, aby se z ní stala každoroční prestižní událost. Skvělým nápadem byla diskuze soutěžících s porotci. V ní vidím největší přínos soutěže a měla by se proměnit v odbornou konferenci. Na příkladech dobré i špatné praxe by se pracovníci v turismu mohli vzdělávat. To by se pak projevilo na kvalitě tiskovin vydávaných městy a kraji. Takového akce mají smysl. Mělo by je finančně podpořit ministerstvo pro místní rozvoj nebo agentura CzechTourism. Filip Košťál, spoluautor oceněných tiskovin a projektový a PR manažer Revitalizace KUKS o. p. s., řekl: „Skládaný leták Kuksu je nejoblíbenější materiál, který jsme kdy vydali. Sáhne po něm každý. Vejde se do kapsy a přitom v něm je vše, co turista potřebuje. Recept na úspěch tiskovin u turistů je zdánlivě snadný. Musí na nich být vidět, že se jim někdo věnuje a přemýšlí o nich. A neváhá zaplatit kvalitní snímky. Bohužel, takový přístup stále ještě není zcela běžný." Filip Košťál, projektový a PR manažer Revitalizace KUKS o. p. s. |
Vaše komentáře |
Přečteno 1851x |
Hodnocení článku:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |