REGIONY | Obce | MÍSTNÍ STRÁNKY | Firmy | Restaurace | Ubytování | ![]() |
Redakce / 19.06.2019, Královédvorsko |
|
Rada Královéhradeckého kraje rozhodla o výběru jednoho z uchazečů soutěže na zajištění veřejné linkové dopravy v regionu, a to v oblasti Královédvorska, kde nejlepší nabídku předložila společnost BusLine KHK, s. r. o. Radní zároveň rozhodli o vyloučení dvou uchazečů soutěže z celkem šesti oblastí. Královéhradecký kraj vypsal soutěž na zajištění veřejné autobusové dopravy loni v říjnu. Hodnota celé zakázky, která se dělí na 8 dílčích oblastí (Broumovsko, Náchodsko, Novoměstsko, Rychnovsko, Trutnovsko, Královédvorsko, Hradecko a Jičínsko) činí v maximální hodnotě 7,7 miliardy korun, a je proto nejnákladnější veřejnou soutěží v historii kraje. Zakázka řeší zajištění veřejné autobusové dopravy na území celého Královéhradeckého kraje od třetí celostátní změny jízdních řádů v roce 2020 do dne předcházející třetí celostátní změny jízdních řádů v roce 2030. Takto zajištěná doprava má přesah i na území sousedních krajů – Pardubického, Libereckého a Středočeského. „Nejlepší nabídku pro oblast Královédvorska předložila společnost BusLine KHK, s. r. o. Vedle toho jsme rozhodli o vyloučení dvou uchazečů z celkem šesti oblastí z důvodu nedodržení podmínek zadávací dokumentace. Nabídky pro všechny zbylé oblasti posoudíme po jejich doplnění, k čemuž jsme uchazeče vyzvali,“ uvedl první náměstek hejtmana Martin Červíček. V rámci zadávacího řízení veřejné zakázky bylo Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže na návrh jednoho z uchazečů zahájeno řízení o přezkoumání soutěže. „Návrh směřuje proti stanoveným zadávacím podmínkám veřejné zakázky. Do 20. 6. zašleme Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže své vyjádření k návrhu a kompletní dokumentaci o zadávacím řízení veřejné zakázky. V souvislosti s tímto platí, že nesmíme uzavřít s vybranými dodavateli smlouvu ve lhůtě 60 dnů ode dne zahájení řízení,“ doplnil náměstek Červíček. Kateřina Sekyrková
|
Vaše komentáře |
Přečteno 1979x |
Hodnocení článku:![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |